Autor Wątek: Problemy z kasą w Subiekcie  (Przeczytany 7719 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 26, 2017, 20:15:38 »
Sęk w tym, że nie pojawia się ŻADNA rozbieżność, a raport kasowy w subiekcie pokazuje więcej kasy niż mam fizycznie.
Wszystkie wpłaty utargu się zgadzają, wszystkie wypłaty na zakupy z fakturami za nie, każdy dzień po dniu sprawdzony czy ktoś mógł kasę wziąć  - nie, zgadza się każdy dzień i każda kasa rano i wieczorem.

Gdyby to był problem "muszę znaleźć dokument gdzie jest rozbieżność" to bym tu nie pisała. To wszystko jest sprawdzone.
Wybacz, ale głupstwa piszesz po prostu, albo nie piszesz po polsku.
Po polsku zgadza się oznacza że jest tyle samo.
Więcej albo mniej oznacza że się nie zgadza.

Skoro każdy dzień się zgadza rano i wieczorem to jak może być w subiekcie więcej niż gdzie indziej?
Zaprzeczasz sama sobie.

Wejdź na stronę Insertu i poszukaj serwisantów w Bydgoszczy.
Zapewniam Cię że są, bo znam takich osobiście.

Nie przeczę sama sobie tylko opisuje jak jest. Dla mnie również jest to aż niemożliwe i zadaje sobie to samo pytanie - jak może być w subiekcie wiecej?
Dzwoniłam na infolinię i nie zajmują się takimi sprawami, każą szukać prywatnie co czynię.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4884
  • Reputacja +172/-11
Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 26, 2017, 20:18:12 »
To teraz wiesz jaka jest różnica między infolinią a serwisantem/wdrożeniowcem.

Nie wiem co robiłaś przez te 3 miesiące, ale jeśli różnica jest stała to nie widzę możliwości żeby szukanie źródła tego problemu trwało dłużej niż godzinę.
No dobra, dla pewności i przez grzeczność niech będzie 2 godziny.
To nie jest żadna złośliwość.
Po prostu tyle to zajmuje.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 26, 2017, 20:25:30 »
To teraz wiesz jaka jest różnica między infolinią a serwisantem/wdrożeniowcem.

Nie wiem co robiłaś przez te 3 miesiące, ale jeśli różnica jest stała to nie widzę możliwości żeby szukanie źródła tego problemu trwało dłużej niż godzinę.
No dobra, dla pewności i przez grzeczność niech będzie 2 godziny.
To nie jest żadna złośliwość.
Po prostu tyle to zajmuje.

wydrukowanie raportów z 14/15 miesięcy i dokładne sprawdzenie ich z wypłatami z tego okresu, wpłatami, fakturami i raportami, paragon po paragonie chyba jednak trochę dłużej, jeżeli Tobie udaje się to w godzinę to gratuluje, mi nie.
Być może dlatego, że nie znam tak subiekta. Zrobiłam to wg moich możliwości i nie uważam aby było to coś gorszego niż Twoja godzina.

Mimo czasu problem nie jest rozwiązany. Każdy mi się dziwi i uważa, że na pewno robię coś źle - no fajnie, tylko co? Sprawdziłam wszystko o czym mi pisano, szukałam ludzi, chciałam aktualizacje ale nie będę jej mieć, więc co takiego mogło się stać? Gdzie jeszcze mogę szukać?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17088
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 26, 2017, 20:47:56 »
Popraw cytaty w swoich wypowiedziach, gdyż nie da się tego normalnie czytać, a tym bardziej odpowiadać, mogłem się powtórzyć w odpowiedzi #12, gdyż Twojej odpowiedzi #10, do której się nie odniosłem, w ogóle nie przeczytałem, gdyż wyglądała po prostu na cytat mojej wypowiedzi...
Daniel, Białystok.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4884
  • Reputacja +172/-11
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 26, 2017, 21:02:01 »
wydrukowanie raportów z 14/15 miesięcy i dokładne sprawdzenie ich z wypłatami z tego okresu, wpłatami, fakturami i raportami, paragon po paragonie chyba jednak trochę dłużej, jeżeli Tobie udaje się to w godzinę to gratuluje, mi nie.
A po co je sprawdzać paragon po paragonie?  :o
Sprawdzasz saldo początkowe, saldo końcowe, sumę wpłat i sumę wypłat. Albo się zgadzają albo nie. Trzeciej opcji nie ma.
Jeśli się zgadzają to szukamy gdzie indziej, jeśli nie to zawężamy okres, a jeśli to jeden dzień to wtedy sprawdzamy pozycje.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17088
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 26, 2017, 21:17:29 »
Nie przeczę sama sobie tylko opisuje jak jest. Dla mnie również jest to aż niemożliwe i zadaje sobie to samo pytanie - jak może być w subiekcie wiecej?

To powinno być oczywiste - jak pisałem NIE korzystacie z funkcjonalności programu, które pozwalają pilnować kasy i w tym momencie pogram NIE zablokuje dodania dokumentu kasowego z datą powiedzmy z 1945 roku czy 1900 roku co naturalnie może doprowadzić do opisywanego przez Ciebie problemu.

wydrukowanie raportów z 14/15 miesięcy i dokładne sprawdzenie ich z wypłatami z tego okresu, wpłatami, fakturami i raportami, paragon po paragonie chyba jednak trochę dłużej, jeżeli Tobie udaje się to w godzinę to gratuluje, mi nie.
Być może dlatego, że nie znam tak subiekta. Zrobiłam to wg moich możliwości i nie uważam aby było to coś gorszego niż Twoja godzina.

Czytaj odpowiedzi, które wysyłasz - nasza godzina pracy rozwiązuje/wyjaśnia problem - Twoje niezliczone godziny w ciągu wielu miesięcy nie zmieniły i nie wyjaśniły niczego - na prawdę nie widzisz różnicy w efektywności ? :o

Mimo czasu problem nie jest rozwiązany. Każdy mi się dziwi i uważa, że na pewno robię coś źle - no fajnie, tylko co? Sprawdziłam wszystko o czym mi pisano, szukałam ludzi, chciałam aktualizacje ale nie będę jej mieć, więc co takiego mogło się stać?

Ja zaangażowałem się w poprzedni wątek, Ty nie zgłosiłaś się do mnie o pomoc, abym mógł wyjaśnić problem i odpowiedzieć na te wszystkie pytania, więc nie pisz bzdur, że "szukałaś ludzi"... Informacyjnie - ja nie pobieram opłat za nierozwiązane problemy, więc nie miałabyś nic do stracenia, a mogłabyś tylko zyskać.

Gdzie jeszcze mogę szukać?

Kilka razy o tym pisałem, ale nie posłuchałaś - pokaż listę wszystkich dokumentów posortowane od najstarszego.
Daniel, Białystok.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 26, 2017, 21:36:35 »
Nie przeczę sama sobie tylko opisuje jak jest. Dla mnie również jest to aż niemożliwe i zadaje sobie to samo pytanie - jak może być w subiekcie wiecej?

To powinno być oczywiste - jak pisałem NIE korzystacie z funkcjonalności programu, które pozwalają pilnować kasy i w tym momencie pogram NIE zablokuje dodania dokumentu kasowego z datą powiedzmy z 1945 roku czy 1900 roku co naturalnie może doprowadzić do opisywanego przez Ciebie problemu.


wydrukowanie raportów z 14/15 miesięcy i dokładne sprawdzenie ich z wypłatami z tego okresu, wpłatami, fakturami i raportami, paragon po paragonie chyba jednak trochę dłużej, jeżeli Tobie udaje się to w godzinę to gratuluje, mi nie.
Być może dlatego, że nie znam tak subiekta. Zrobiłam to wg moich możliwości i nie uważam aby było to coś gorszego niż Twoja godzina.

Czytaj odpowiedzi, które wysyłasz - nasza godzina pracy rozwiązuje/wyjaśnia problem - Twoje niezliczone godziny w ciągu wielu miesięcy nie zmieniły i nie wyjaśniły niczego - na prawdę nie widzisz różnicy w efektywności ? :o

Jak rybie każesz wejść na drzewo to tego nie zrobi. Widzisz różnice? Nie każdy potrafi tak szybko. A po co paragony? By być dokładnym, po prostu. Coś się stało przez to? Nie sądze. Nie jest to temat rozprawy, po co to ciśnięcie mnie w koło?

Mimo czasu problem nie jest rozwiązany. Każdy mi się dziwi i uważa, że na pewno robię coś źle - no fajnie, tylko co? Sprawdziłam wszystko o czym mi pisano, szukałam ludzi, chciałam aktualizacje ale nie będę jej mieć, więc co takiego mogło się stać?

Ja zaangażowałem się w poprzedni wątek, Ty nie zgłosiłaś się do mnie o pomoc, abym mógł wyjaśnić problem i odpowiedzieć na te wszystkie pytania, więc nie pisz bzdur, że "szukałaś ludzi"... Informacyjnie - ja nie pobieram opłat za nierozwiązane problemy, więc nie miałabyś nic do stracenia, a mogłabyś tylko zyskać.

Nie jesteście jedynymi na świecie, do których można zgłosić się po pomoc. Nie poproszenie Ciebie osobiście o pomoc nie oznacza od razu, że ktoś nie prosił gdzieś indziej.
Gdzie jeszcze mogę szukać?

Kilka razy o tym pisałem, ale nie posłuchałaś - pokaż listę wszystkich dokumentów posortowane od najstarszego.

No dobra, to nie posłuchałam. Nic nie zrobiłam, nawet nie przeczytałam. Nie chce mi się z Tobą przekrzykiwać. Masz jakąś dziwną manierę ciśnięcia kogoś, zamiast chałupniczego pisania wprost. Nikt nie jest tak wybitnie uzdolniony w Subiekcie jak Ty. Więc wykropkuję:

Rady Daniela:
1. Jeśli dobrze zrozumiałem, to wystarczy porównać dane w programie z raportami na papierze i wszystko się wyjaśni.  - zrobione.
2. (...)  należy korzystać z raportów kasowych (NIE z zestawienia "Raport kasowy") i nie ma takiej możliwości, aby kasa się nie zgodziła. Ponadto w aktualnej wersji można włączyć szpiega i rejestrować wszystkie zmiany w programie co też pomaga szybko znaleźć winnego. Polecam aktualizację programu i zapoznanie się z jego możliwościami, a zaoszczędzicie sobie tego typu problemów i czasu. Jeśli korzystacie z tak starego programu to można korzystać z blokady okresu, o której nic nie wspomniałaś. - raporty sprawdzone, szpiega nie mogę mieć bo nie wyrażono zgody na kupno aktualizacji.
3.  Jest taka możliwość, może też to wynikać z uszkodzenia bazy danych. - szukam sposobu lub człowieka aby to potwierdzić
4. Jak rozumiem nie wiadomo nawet od kiedy taka kasa się nie zgadza - od tygodnia, miesiąca, roku ? Można odtworzyć bazy z archiwum i porównać dane z poprzednich okresów, aby sprawdzić czy coś zostało zmienione/wprowadzone z datą wsteczną. - nic nie zostało zmienione. Dopiero we wrześniu tego roku była rozbieżność, która powstała poprzez usunięcie się z Subiekta korekty faktury zakupowej z grudnia 2016 - to nowy problem, nie dotyczy tamtej rozbieżności- w każdym miesiącu było ok i nagle dzwoni księgowa że przestało jej się zgadzać. Sprawdziłyśmy kwoty w raportach i wyszło, że na taką i taką kwotę. Akurat taka kwota była w korekcie, którą wprowadzałam w czerwcu. We wrześniu okazało się, że zniknęła

Nic więcej nie napisałeś. Również w tamtym wątku ładnie pogrubiłam swoje odpowiedzi i podziękowałam i więcej odpowiedzi nie było. Proszę mi zatem powiedzieć, czego z Twoich sugestii nie wykonałam, bo nadal niewiem...a tak jak pisałam przekrzykiwanie się tu nic nie da.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 26, 2017, 21:42:27 »
Wykonałam również sugestię Marii z poprzedniego wątku:

Sprawdź po kolei KP - wpłaty do kasy i KW - wypłaty z kasy i musi się zgadzać...

Masz kh czy kpir?
Saldo początkowe - stan kasy na początek okresu... może być np. na początek roku ...
Sprawdź zapisy na koncie kasa i wszystko powinno się wyjaśnić.



Ale również nie wykazało rozbieżności.
Czy jest jakaś możliwość, że to nie błąd w sklepie? Księgowa albo po prostu jakieś przestawianie się Subiekta?

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4884
  • Reputacja +172/-11
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 26, 2017, 22:30:26 »
To wydaje się być oczywistym, że problem stanowi dokument starszy niż 1 grudzień 2015 lub stan początkowy kasy.
- no rzeczywiście. Tylko, że przed 1 grudnia 2015 sklep nie istniał ;)
Czyli jednak nic nie rozumiesz.

Spójrz na załącznik i zastanów się chwilę.
Raczej nikt nie używał Subiekta GT 11 listopada 1918 roku, prawda?
A jednak mogłem wystawić dokument kasowy z tą datą.

Skoro ja mogłem to dlaczego u Was w Subiekcie nie mógł się trafić dokument starszy niż 1.12.2015?
Naprawdę sądzisz że jesteście nieomylni i nikt nie mógł źle trafić w klawisz?

Robisz podstawowy błąd - zakładasz że coś nie mogło się wydarzyć, zamiast to sprawdzić.
Mnie się już dalej nie chce, Ty wmawiaj sobie co uważasz.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17088
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 26, 2017, 23:28:11 »
Proszę mi zatem powiedzieć, czego z Twoich sugestii nie wykonałam, bo nadal niewiem...

To jeszcze raz, krótko i pogrubioną czcionką:

Zrób w końcu to, o czym tylko piszesz, czyli zgłoś się do kogoś, kto dobrze zna się na programach Insertu i wyjaśni te problemy, jak pisaliśmy nie powinno to zająć dużo czasu, szacujemy jakieś 1-2h... Jak też dobrze zauważyłaś ja i @candy nie jesteśmy jedynymi na świecie, do których można się zgłosić z czego jednoznacznie wynika, że dobrze wiesz do kogo się zgłosić.

Jutro ten wątek ląduje w koszu, aby nikt więcej nie tracił czasu na jego czytanie.
Daniel, Białystok.

Offline KlaraK

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.25
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 26, 2017, 23:48:39 »
To wydaje się być oczywistym, że problem stanowi dokument starszy niż 1 grudzień 2015 lub stan początkowy kasy.
- no rzeczywiście. Tylko, że przed 1 grudnia 2015 sklep nie istniał ;)
Czyli jednak nic nie rozumiesz.

Spójrz na załącznik i zastanów się chwilę.
Raczej nikt nie używał Subiekta GT 11 listopada 1918 roku, prawda?
A jednak mogłem wystawić dokument kasowy z tą datą.

Skoro ja mogłem to dlaczego u Was w Subiekcie nie mógł się trafić dokument starszy niż 1.12.2015?
Naprawdę sądzisz że jesteście nieomylni i nikt nie mógł źle trafić w klawisz?

Robisz podstawowy błąd - zakładasz że coś nie mogło się wydarzyć, zamiast to sprawdzić.
Mnie się już dalej nie chce, Ty wmawiaj sobie co uważasz.

Oczywiście, że nie sądzę i również to sprawdziłam.
Ja na prawdę nie jestem na tyle głupia i aż tak zielona w Subiekcie, że przez tyle czasu i tyle sprawdzania, nie sprawdziłabym tego.
Zebrałam wszystkie faktury i wszystkie dokumenty KW, KP, Korekty fv i sprawdzałam poprawność każdą - datą, nazwą, kwotami, a nawet nazwami pozycji. Wszytko się zgadzało, nie pokazywało żadnych innych dokumentach (sprawdzane i szukane w każdy sposób). Jak sami się dziwicie - robiłam to 3 miesiące, bo stanowi to dla mnie wielką zagwozdkę, ale każdy paragon, każdy miesiąc zgadza się - wydruk z Subiektem/ wydruk z moim pisanym raportem dobowym. Wyjątek stanowi, że wg Subiekta w kasie jest  5tys złotych, a fizycznie jest 2 tysiące.  Założyłeś sobie od początku, ze nie wykonałam niczego co pisałeś w Marcu, a jednak zrobiłam, szukałam w Bydgoszczy kogoś kto ogarnia takie rzeczy, dzwoniłam na infolinię ale mówili że nie dysponują kimś takim, Panowie którzy zakładali mi Subiekt są z krakowa i nie przyjadą, czytałam fora i różne internetowe porady, ale nic nie pasuje do tego problemu. Oczywiście brałam pod uwagę to, że ktoś te pieniądze sobie podbierał - ale wtedy nie zgadzałby mi się raport dobowy pisany.. była by rozbieżność w kasie rano i kasie wieczorem - pieniędzy byłoby za mało - a wszystko dzień po dniu dodawałam i się zgadza.
Od początku wmawiacie mi, że nic nie zrobiłam zamiast pomyśleć, że może faktycznie jest jakiś babol wielki. Ogarniam daty, ogarniam filtry, wiem gdzie jakie są dokumenty, sprawdzałam nawet archiwa z Panią z infolinii. Chyba, że z mojego konta po prostu czegoś nie widzę.
Pytając tutaj ponownie o problem myślałam, ze może zgłosi się ktoś komu się to przytrafiło, a zostałam zbesztana, pomówiona, a nowa sugestia co do problemu pojawiła się dopiero post wyżej :)

Tak czy siak dzięki za poświęcony czas.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4884
  • Reputacja +172/-11
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 27, 2017, 00:19:15 »
Możesz napisać co chcesz, ale ja dalej będę twierdził że mając odpowiednią wiedzę techniczną można w ciągu max 2 godzin wyjaśnić co jest przyczyną niezgodności.

Szukałaś kogoś...
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/znajdz_punkt_serwisowy/mapa/gt.html
wpisuję Bydgoszcz, klikam "szukaj" i widzę to co w załączniku.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 27, 2017, 09:44:50 »
4..... Dopiero we wrześniu tego roku była rozbieżność, która powstała poprzez usunięcie się z Subiekta korekty faktury zakupowej z grudnia 2016 - to nowy problem, nie dotyczy tamtej rozbieżności- w każdym miesiącu było ok i nagle dzwoni księgowa że przestało jej się zgadzać. Sprawdziłyśmy kwoty w raportach i wyszło, że na taką i taką kwotę. Akurat taka kwota była w korekcie, którą wprowadzałam w czerwcu. We wrześniu okazało się, że zniknęła [/b]
Przeczytaj spokojnie swój własny wpis powyżej.
Usunęliście korektę z grudnia 2016. Logiczne jest, że wraz z usunięciem korekty został usunięty dokument kasowy z tej korekty, bo to dokumenty powiązane.
Usunięcie dokumentu kasowego automatycznie zmienia salda, bo operacja zniknęła. Czy to przypadkiem nie ta kwota?

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problemy z kasą w Subiekcie
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 27, 2017, 09:44:50 »