Dzień dobry,
od paru lat prowadzę sklep rowerowy i korzystam z powodzeniem z Subiekta GT.
W tym roku otworzyłam serwis rowerowy i niestety nie mogę znaleźć rozwiązania, które pozwoliło by mi wykorzystać SGT do jego obsługi.
Konkurencja (zaprzyjaźniona oczywiście) posiada zewnętrzną autorską aplikację, która jest ok ale ma się nijak do Subiekta.
Mnie zależy na tym, by prowadząc sprzedaż jak do tej pory móc dodatkowo:
1. wystawić i wydrukować zlecenie serwisowe z opisem zgłoszonych problemów,
2. w trakcie obsługi zlecenia dokładać do niego części (ściągać z magazynu jak na WZ),
3. na koniec na podstawie ww dokumentu wydrukować paragon/fakturę.
Kombinowałam z WZ ale księgowy upiera się, by wszystkie WZ realizować na koniec miesiąca. Niektóre naprawy trwają dłużej, gdy trzeba sprowadzić coś z daleka czy oczekując na rozpatrzenie gwarancji.
Będę wdzięczna za pomysły, może ktoś w was spotkał się już z takim rozwiązaniem.
Przyglądałam się dodatkom np. inDodatki ale sądząc po opiniach z tego forum, jest to zła droga.
pozdrawiam, życząc wszystkim zakręconym rowerowo dobrego, bezpiecznego i (mimo wszystko) mało awaryjnego sezonu
Anka