Autor Wątek: Archiwizator Harmonogram Brak Dostępu  (Przeczytany 2142 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pawelckw

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.58HF1
Archiwizator Harmonogram Brak Dostępu
« dnia: Sierpień 07, 2019, 16:09:00 »
Witam. Nie mogłem znaleźć rozwiązania problemu na forum dlatego piszę.
Ręczne wykonywanie kopii, działa bez problemu, zarówno na serwerze jak i na stacjach roboczych.
Z poziomu serwera w Archiwizatorze ręcznie puszczona kopia robi się bez problemu. Jednak gdy wyjdę w Harmonogram i kliknę "Ustal" wyskakuje komunikat "odmowa dostępu". W logu w związku z tym  nie pojawia się żaden wpis.
Poniżej zrzut błędu oraz ustawienia




Jaka może być przyczyna?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17255
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Archiwizator Harmonogram Brak Dostępu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 07, 2019, 17:37:51 »
Zapewne brak uprawnień... Uruchom program jako administrator...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Archiwizator Harmonogram Brak Dostępu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 07, 2019, 17:37:51 »