Jak najbardziej nie uważam tak chodziło mi o to,czy np.nie musi być jeszcze wpisywana np.usługa.Nie ważne to wszystko zrobiłam i już wiem o co chodzi ale znowu pytanie jak kolejny komplet a wiadomo będzie ich dużo to znów w kartotekę wpisujemy komplet o innej nazwie?czy jakoś się to robi by wpisywać w tą samą nazwę kompletu i jak ktoś wie,czy można pliki w pdf do subiekta?dziękuję za tłumaczenie raz jeszcze.
Piszesz bardzo chaotycznie i z tego co napisałaś wynika, ze czytasz też chaotycznie.
Od początku pisałem Ci krok po kroku jaka jest metodologia postępowania. Weź sobie dużą kartkę i napisz czynności po kolei:
1. wprowadzenie kompletu do kartoteki, określenie jego nazwy i składników,
2. zmontowanie kompletu,
3. wystawienie faktury na ten komplet.
ad. 1 - można w komplecie zmieniać składniki, ale nie wolno zastępować jednego kompletu zupełnie innym. Czyli jeśli utworzymy np. komplet wypoczynkowy, to takiej kartoteki nie można przerobić na komplet kuchenny. Czyli nazwa pierwotna musi zostać niezmieniona. Natomiast mogą się zmnieniać składniki. Czyli dla kompletu wypoczynkowego raz będzie to kanapa narożna + dwa fotele+ ława+ sofa, a innym razem kanapa zwykła+ fotel+dwa taborety. Ale niezmiennie to bedzie komplet wypoczynkowy.
ad. 2 - jeszcze raz powtarzam - przy montowaniu automatycznie powstają RW na skladniki i PW na komplet. Tu nic nie trzeba mieszać.
ad. 3 - przy wystawianu faktury automatycznie powstaje WZ, który zdejmuje ten komplet z magazynu. Też nie trzeba nic mieszać.
Ale żeby można było montować, to najpierw trzeba wprowadzić na stan składniki czyli fakturę zakupu. I tu wprowadzamy poszczególne elementy tworząc dla nich kartoteki zwykłe - jako towar. W ten sposób można je spzredawać pojedynczo jako poszczególne towary albo użyć ich do zmontowania kompletu.
Przy wypisywaniu faktury zakupu ujęte na niej towary wchodzą na stan magazynowy, bo automatycznie tworzy się PZ.