witam serdecznie;
jestem tu nowy i sam się uczę programu subiekt gt 1.31 . Mam problem w dniu 28 .12.2018 wprowadziłem 2 faktury z towarem otrzymałem je na email . W dniu 31.12.2018 zrobiłem remament , na remamencie oczywiście ująłem ten towar. Remament oczywiscie oddałem księgowej. Towar przyjechał do mnie ok. 7 stycznia . Towar sprzedałem klientowi w dniu 10 i 11 . 01.2019 . Dzwoni księgowa moja 17 stycznia ze nie powinienem w prowadzać na stan towaru , bo na fakturkach data wystawienia była 28.12.2018 ale data zakonczenia dostawy/ usługi to jest wpisane 15.01.2019 wiec fizycznie go nie było w sumie ja się zagapiłem i nie zauwazyłem tej daty 15.01.2019. Księgowa kaze mi teraz ten remament z tamtego roku poprawić z tym towarem ze go nie ma.
Jak mam to zrobic , czy się to da , jestem zestresowany całą tą sytuacją, pierwszy raz sie zdażyła.
Proszę forumowiczów o pomoc.
pozdrawiam serdecznie Adam Kosiński