Autor Wątek: Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda  (Przeczytany 3107 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Cadis

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.25
Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda
« dnia: Luty 27, 2019, 14:57:18 »
Witam, problem polega na tym, że zawsze po wciśnięciu "drukuj" przy rachunku kontrahenta i wciśnięciu "wyslij e-mail" przerzucało mnie do Thunderbirda i w Thunderbirdzie od razu miałem uzupełnione pole z mailem. Teraz Subiekt GT wysyła automatycznie mail do kontrahenta bez włączania Thunderbirda. Jakieś pomysły jak połączyć Subiekta ponownie z Thunderbirdem?

Wersja 1.55

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 27, 2019, 15:57:55 »
To jaki cudem wysyła te wiadomości e-mail, za pomocą jakiego programu, przez jaki serwer pocztowy ?
Daniel, Białystok.

Offline ylem

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: wciąż aktualna :)
Odp: Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 05, 2019, 17:29:25 »
Potwierdzam wystąpienie tego "zjawiska" - system Windows 10.
Nie wiem czy to po aktualizacji Subiekta GT czy Thunderbirda.

Mianowicie -
Domyślny klient poczty systemu Windows 10 to Tunderbird.
Subiekt po kliknięciu wyślij - automatycznie wysyła wiadomość. W kliencie pocztowym jest w wysłanych wiadomościach.
Dotychczas Po kliknięciu wyślij w Thunderbird pojawiało się okno z przygotowaną wiadomością do wysyłki (temat o nazwie FS oraz załącznikiem w formacie PDF)
Można było jeszcze edytować wiadomość przed wysłaniem.

Postaram się powalczyć z tym w najbliższym czasie - jak znajdę przyczynę/rozwiązanie to opiszę.

Chyba że któryś z kolegów mnie ubiegnie :)


Offline rw

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt 1.56
Odp: Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 05, 2019, 19:39:51 »
@Cadis miałem ten sam problem.
Prześledź wątek z linku poniżej od daty 28.02.2019 - tam opisane jest rozwiązanie problemu.
http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/czy-mozna-zmienic-tresc-wiadomosci-e-mail-do-wysylania-faktur-wystawionych/msg108329/#msg108329

Pozdrawiam

Offline ylem

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: wciąż aktualna :)
Odp: Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 05, 2019, 22:51:36 »
@Cadis miałem ten sam problem.
Prześledź wątek z linku poniżej od daty 28.02.2019 - tam opisane jest rozwiązanie problemu.
http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/czy-mozna-zmienic-tresc-wiadomosci-e-mail-do-wysylania-faktur-wystawionych/msg108329/#msg108329

Pozdrawiam

Aktualizacja Thunderbird pomogła.
Dziękuje.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Subiekt GT nie uwzględnia Thunderbirda
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 05, 2019, 22:51:36 »