Autor Wątek: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.  (Przeczytany 4456 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysztof_is

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SubiektGT / NEXO
Witam serdecznie.

Potrzebuje Państwa pomocy w sprawie, którą opisze poniżej. Sam już nie daje rady. Producent też jeszcze nie przysłał mi żadnych konkretów i odpowiedzi.

Opis sprzętu, którego dotyczy problem:
Komputer: Windows 10 x64. Jest on serwerem  dla mojego problemu.
SubiektGT: 1.43 HF1
Serwis fiskalizacji: 1.02.9 (dane z menadżera programów)
Drukarka: wyżej już wspomniana Thermal FV, sterowniki świeżo wgrane.

Drukarka jest połączona z komputerem po kablu. Jednak do jej używania w Subiekcie , co za tym idzie ustawienia jej w KasiarzuGT została użyta fiskalizacja zdalna.
Dlaczego zdalna zapytacie skoro jest po kablu? No dla tego, że miało z niej korzystać kilka stanowisk i to prędzej  działało. 
Fiskalizacja jest ok. System wykrywa połączenie. Podczas testu mamy komunikat, że połączenie jest OK (Mowa o Kasiarzu, w którym dodajemy drukarkę).

Problem:
Gdy próbuje drukować paragon jak już wspomniałem w temacie wyskakuje mi błąd „Bład zamknięcia paragonu”.
Jest już tak od dłuższego czasu. Inne, poprzednie paragony się wydrukowały. Ale zostało mi kilka „ perełek”, które mają z tym problem. W programie mam właśnie w/w błąd. Zaś na paragonie drukuje się błąd interfejsu.

DOPISANE: wszystkie paragony mają płatność kartą.

Próbowałem takich rzeczy jak:
- próba wydruku paragonu na innym kablu,
- -||- na innych parametrach prędkości,
- -||- na manualnych ustawieniach kasy podczas jej wyszukiwania przez menadżer,
- -||- na automatycznych ustawieniach kasy podczas jej wyszukiwania przez menadżer,
- -||- na nowo wgranych sterownikach,
- -||- na innym porcie COM, gdyż po odinstalowaniu i ponownej instalacji zmieniło port,
- sprawdzałem stawki VAT, tak dla pewności, chociaż nie wyskakiwał mi błąd z nimi związany,
- uruchomiłem instalator  serwisu fiskalizacji by wybrać opcje napraw błędy, też nic nie dało.
- dodałem nazwę towaru dla urządzenia, zmieniłem tą nazwę itd.,
- sprawdziłem, czy jakaś nazwa się nie powiela,
- czy przez przypadek nie poszedł wydruk z innym VATem,
- nie robi różnicy, czy fiskalizacja jst zrobiona po IP + port czy po nazwie serwera + port

Nie wiem, czy wyczerpałem już możliwości. Napisałem, te które pamiętam, że sprawdzałem.

Jeżeli coś jest nie jasne lub trzeba coś dopowiedzieć, nie ma problemu :)
Z góry dziękuje, Krzysztof.
« Ostatnia zmiana: Maj 23, 2016, 14:42:38 wysłana przez Krzysztof_is »

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4876
  • Reputacja +172/-11
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 23, 2016, 14:37:33 »
A sprzedawca programu/serwisant co na to?
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline Krzysztof_is

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SubiektGT / NEXO
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 23, 2016, 14:45:31 »
To jest tak, że to właśnie ja komuś pomagam...
InsERT mi jeszcze nie odp.
A mi się już kończą pomysły co możne być nie tak.

Sam u siebie ostatnio dla testów ustawiałem Innove i działało na 2 PC bez problemów. Ael to już inna historia.






Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 23, 2016, 15:33:15 »
To jest tak, że to właśnie ja komuś pomagam...
InsERT mi jeszcze nie odp.
A mi się już kończą pomysły co możne być nie tak.

Sam u siebie ostatnio dla testów ustawiałem Innove i działało na 2 PC bez problemów. Ael to już inna historia.
A jaK wygląda adres w serwisie fiskalizacji zdalnej i jak jest ustawiona zapora Windows lub innego programu anty..?

Offline Krzysztof_is

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SubiektGT / NEXO
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 23, 2016, 15:42:35 »
A więc tak. Zapore dałem off. Zarówno całą jak i dla połączenia sieci prywatnej. Zainstalowany był Mcafee, ale i tak nie miał licencji, więc poszedł z dymem.

Ps.
Dodatkowo napisałem też ten wątek na forum insertu.
Jak coś będę wiedział stamtąd to podzielę się tym tutaj :)

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 23, 2016, 15:47:50 »
A pierwsze pytanie?

Offline Krzysztof_is

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SubiektGT / NEXO
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 23, 2016, 15:56:23 »
A, no tak. Wybacz zapomniałem...

A więc tak. Był standardowy port i wyglądało to tak:    tcp://nazwaserwera:3542   Zmieniłem na ip + ten port nie działało.
Komputer ma zmienne ip. Dlatego też jest użyta nazwa komputera, a nie jego IP.

Aktualnie dodałem do xml wymyślony port ( w sumie z przykałdu) 12345. U mnie na PC z innova działał. Tam z Posnetem nie robi różnicy..

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 23, 2016, 16:13:06 »
Wymyślony port nie zadziała.
A nie można usztywnić IP serwera?

Offline Krzysztof_is

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SubiektGT / NEXO
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 24, 2016, 08:22:04 »
Mogę spróbować :)

Ps.
Wymyślony port działa, bo używam go u siebie na innej drukarce.

EDIT:
Ustawiłem IP na sztywno + standardowy port 3542 na wyłączonych zaporach. To samo.
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2016, 09:51:49 wysłana przez Krzysztof_is »

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 24, 2016, 10:09:29 »
Czy w mapowaniu stawek VAT na pewno nie ma pomyłki?
Jak wygląda sprawdzanie poołączenia z drukarką z lokalnego i drugiego stanowiska?

Offline Krzysztof_is

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SubiektGT / NEXO
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 24, 2016, 10:33:41 »
Jeżeli chodzi o VAT, jest ok. Nie krzyczy żadnego błędu z tym związanego.

Co do sterownika, by sprawdzić 2 wariant, musiałbym fiskalizacje zdalną odinstalować. Sprawdzę to jak tylko będę mógł.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 24, 2016, 12:41:23 »

Co do sterownika, by sprawdzić 2 wariant, musiałbym fiskalizacje zdalną odinstalować. Sprawdzę to jak tylko będę mógł.
Ja napisałem tylko o sprawdzeniu połaczenia z drukarką z drugiego stanowiska, a nie o przeinstalowywaniu fiskalizacji zdalnej.
Napisałeś o kilku stanowiskach, więc sprawdzenie tego nie jest żadnym problemem.

Z używanych określeń i definiowania problemu mam wątpliwości czy wiesz co robisz i co chcesz osiągnąć.


Offline Krzysztof_is

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SubiektGT / NEXO
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 24, 2016, 13:04:55 »
Jak będę miał możliwość, spróbuje wydrukować paragon z innego stanowiska. Wątpię jednak, że to coś da.

Ps.
No, gdzieś po drodze mogliśmy się nie zrozumieć :) A dokładnie rzecz biorąc nie doczytałem ostatniego słowa pytania, wybacz.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 24, 2016, 13:11:18 »
Jak będę miał możliwość, spróbuje wydrukować paragon z innego stanowiska. Wątpię jednak, że to coś da.

Ps.
No, gdzieś po drodze mogliśmy się nie zrozumieć :) A dokładnie rzecz biorąc nie doczytałem ostatniego słowa pytania, wybacz.
Nie chodzi o wydrukowanie paragonu, bo to nie wskaże jednoznacznie problemu, tylko o sprawdzenie w Kasiarzu na drugim stanowisku połaczenia z drukarką.
Naprawdę używam trudnych określeń?

Offline Krzysztof_is

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: SubiektGT / NEXO
Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 24, 2016, 13:15:06 »
Dobrze już zaskoczyłem...
Sprawdzę połączenie. Dam znać, jakie rezultaty po wykonaniu Twoich wskazówek.
« Ostatnia zmiana: Maj 24, 2016, 13:26:04 wysłana przez Krzysztof_is »

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: SubiektGT – Posnet Thermal FV – Błąd zamknięcia paragonu.
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 24, 2016, 13:15:06 »