Autor Wątek: SUZ - brak połaczenia z urządzeniem  (Przeczytany 1787 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tpi0

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 459
  • Reputacja +29/-0
SUZ - brak połaczenia z urządzeniem
« dnia: Wrzesień 22, 2017, 11:18:05 »
Mam problem z podłączeniem drukarki Posnet Temo na USB pod SUZ - uruchomiłem na komputerze serwis SUZ oraz aplikacje administracyjną, zainstalowałem właściwą drukarkę, ustawiłem właściwe parametry i port jednak przy próbie sprawdzenia połączenia mam komunikat: Brak połączenia z urządzeniem. Nie powiodło się wykonanie polecenia na urządzeniu. Wcześniej ta drukarka była skonfigurowana w kasiarzu i działała z tymi parametrami jednak gdy próbuję wcześniej połączyć się przez SUZ i następnie sprawdzam połączenie w kasiarzu, to za pierwszym razem mam informację o zakłóceniach i brak połączenia jednak przy drugiej próbie połączenia jest ok. Macie jakieś pomysły?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: SUZ - brak połaczenia z urządzeniem
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 22, 2017, 12:08:42 »
Pobierz dane diagnostyczne i przekaż dla Mariusza Niewczasa z Insertu, a do tego czasu zastosuj opisywane przeze mnie obejście - podłącz bezpośrednio przez COM lub przejściówkę USB<->RS-232...

ps.
Pisz na właściwym forum...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: SUZ - brak połaczenia z urządzeniem
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 22, 2017, 12:08:42 »