Autor Wątek: Zwrot detaliczny klienta po korekcie od dostawcy towaru  (Przeczytany 1694 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jacek

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 316
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.74
Zwrot detaliczny klienta po korekcie od dostawcy towaru
« dnia: Marzec 26, 2018, 09:53:26 »
Klient zakupił głośnik, który przestał działać, sprzęt na gwarancji, więc został wysłany do serwisu dostawcy.  Dostawca wystawił w lutym korektę faktury, więc z dniem wystawienia korekty została zaksięgowana bez wywoływania skutku magazynowego. Klient przyszedł dopiero w marcu po zwrot gotówki, więc dopiero wtedy zrobiłem zwrot detaliczny bez skutku magazynowego, podpisany zwrot wraz z KW załączyłem do Zeszytu Zwrotów i miałem zamiar pomniejszyć raport fiskalny na koniec marca. Czy tok postępowania jest poprawny, czy jednak powinienem ten zwrot zrobić z data korekty zakupu od dostawcy?

Offline Jacek

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 316
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.74
Odp: Zwrot detaliczny klienta po korekcie od dostawcy towaru
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 26, 2018, 20:38:41 »
Orientuje się ktoś dlaczego w przypadku zwrotu detalicznego do nieistniejącego przy KW w polu "Kwotę powyższą otrzymałem" drukuje się nazwisko wystawiającego?
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2018, 20:52:13 wysłana przez Jacek »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17065
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zwrot detaliczny klienta po korekcie od dostawcy towaru
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 26, 2018, 21:06:28 »
Bo takie dane zostały wprowadzone do dokumentu - odebrał na ZWn... Nadmienię, że nie wiem z jakiego powodu wstawia się tam domyślnie zalogowany użytkownik, wygląda na błąd programu.
Daniel, Białystok.

Offline Jacek

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 316
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.74
Odp: Zwrot detaliczny klienta po korekcie od dostawcy towaru
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 26, 2018, 21:09:23 »
Też tak myślałem, ale czy wpisze tam faktyczne nazwisko, czy pozostawię puste i tak pojawia się nazwisko wystawiającego.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17065
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zwrot detaliczny klienta po korekcie od dostawcy towaru
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 26, 2018, 21:15:14 »
Sprawdź dokładnie.
Daniel, Białystok.

Offline Jacek

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 316
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.74
Odp: Zwrot detaliczny klienta po korekcie od dostawcy towaru
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 26, 2018, 21:30:44 »
Sprawdź dokładnie.

Dzięki za mobilizację, bo już rezygnowałem:) Okazało się, że skoro za pierwszym razem nie zmieniłem na zwrocie odbierającego, to późniejsze zmiany odbiorcy powodują zmianę odbiorcy na zwrocie, na KW już nie. zlikwidowałem stary, wystawiłem nowy od razu z poprawnym odbiorca i wszystko gra.
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2018, 22:41:13 wysłana przez Jacek »

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17065
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Zwrot detaliczny klienta po korekcie od dostawcy towaru
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 27, 2018, 09:23:22 »
Zgadza się ;)
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Zwrot detaliczny klienta po korekcie od dostawcy towaru
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 27, 2018, 09:23:22 »