Autor Wątek: Błąd synchronizacji - zamówienie archiwalne.  (Przeczytany 8951 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SGS_SS

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Błąd synchronizacji - zamówienie archiwalne.
« dnia: Luty 16, 2016, 12:25:42 »
Witam serdecznie,

mam pewien problem. Po awarii komputera i wczytaniu kopii zapasowej sprzed dwóch dni musieliśmy zrobić w Vendero aktualizację danych (po której w ustawieniach trzeba było ustawić na nowo parametry synchronizacji i płatności). W międzyczasie pojawiło się na sklepie zamówienie i jest ono teraz jako "zamówienie archiwalne". Czy można je jakoś zrealizować?

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Błąd synchronizacji - zamówienie archiwalne.
« dnia: Luty 16, 2016, 12:25:42 »