Autor Wątek: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40  (Przeczytany 11936 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 22, 2017, 20:14:29 »
Korzystam z mikroGratyfikanta GT w najnowszej wersji. Mam problem z importem pliku do płatnika.
Ustawiłem parametry tak jak wskazaliście w tym wątku i teraz przy próbie importu do płatnika mam takie komunikaty jak w załączniku. Co może być przyczyną?
Dodam jeszcze że chcę to importować na stronę pue.zus.pl do profilu płatnika
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2017, 21:33:18 wysłana przez socha86 »

Offline pir

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: zazwyczaj aktualna chyba że czekam na jakąś poprawkę
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 23, 2017, 10:31:12 »
Ten wątek dotyczy Płatnika instalowanego jako osobna aplikacja na komputerze, więc niepotrzebnie łączysz tematy.
Masz pewność, że wersja online korzysta z tych samych plików wymiany danych, w tej samej wersji?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2017, 11:18:04 wysłana przez pir »

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 23, 2017, 11:11:20 »
Czy potrafił wytłumaczyć dlaczego Twój płatnik wygląda inaczej niż mój?
Czytać i jeszcze raz czytać posty - dokładnie i do końca.
W ostatnim zdaniu posta @socha86 jest proste wyjasnienie.

Offline pir

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 301
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: zazwyczaj aktualna chyba że czekam na jakąś poprawkę
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 23, 2017, 11:19:55 »
Pośpiech nie popłaca.
Ten wątek dotyczy Płatnika instalowanego jako osobna aplikacja na komputerze, więc niepotrzebnie łączysz tematy.
Masz pewność, że wersja online korzysta z tych samych plików wymiany danych, w tej samej wersji?

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 23, 2017, 12:47:15 »
Masz pewność, że wersja online korzysta z tych samych plików wymiany danych, w tej samej wersji?
Tak, oba Płatniki - komputerowy i internetowy korzystają dokładnie z takich samych plików importu.

Natomiast problem może leżeć gdzie indziej - ZUS ostatnio mocno się wziął za dokumenty płatników i ubezpieczonych i sam wprowdza poprawki. W Platniku komputerowym widać to, bo zgłasza niezgodność kartotek i trzeba uruchomić funkcję "Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika". Powoduje to uzgodnienie między ZUSem a Płatnikiem, ale nie uaktualnia danych w programie płacowym. I tu właśnie tkwi problem i wynikają niezgodności w pliku eksportu.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2017, 12:53:16 wysłana przez Aldo »

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 23, 2017, 16:14:06 »
Masz pewność, że wersja online korzysta z tych samych plików wymiany danych, w tej samej wersji?
Tak, oba Płatniki - komputerowy i internetowy korzystają dokładnie z takich samych plików importu.

Natomiast problem może leżeć gdzie indziej - ZUS ostatnio mocno się wziął za dokumenty płatników i ubezpieczonych i sam wprowdza poprawki. W Platniku komputerowym widać to, bo zgłasza niezgodność kartotek i trzeba uruchomić funkcję "Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika". Powoduje to uzgodnienie między ZUSem a Płatnikiem, ale nie uaktualnia danych w programie płacowym. I tu właśnie tkwi problem i wynikają niezgodności w pliku eksportu.
Czyli jedyna szansa to zainstalować płatnika na komputer. Pewnie rozmowa z konsultantem w Zus też nic nie da?

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 23, 2017, 16:19:39 »
Masz pewność, że wersja online korzysta z tych samych plików wymiany danych, w tej samej wersji?
Tak, oba Płatniki - komputerowy i internetowy korzystają dokładnie z takich samych plików importu.

Natomiast problem może leżeć gdzie indziej - ZUS ostatnio mocno się wziął za dokumenty płatników i ubezpieczonych i sam wprowdza poprawki. W Platniku komputerowym widać to, bo zgłasza niezgodność kartotek i trzeba uruchomić funkcję "Aktualizuj komponenty programu i dane płatnika". Powoduje to uzgodnienie między ZUSem a Płatnikiem, ale nie uaktualnia danych w programie płacowym. I tu właśnie tkwi problem i wynikają niezgodności w pliku eksportu.
Czyli jedyna szansa to zainstalować płatnika na komputer. Pewnie rozmowa z konsultantem w Zus też nic nie da?
Pewnie Ci podpowie, zebyś porównał kartoteki i wprowadził poprawki ręcznie, bo innego sposobu nie ma.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 23, 2017, 16:52:21 »
dzięki za naświetlenie sprawy :) więc zostaje mi ręczne klepanie tych formularzy

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 23, 2017, 17:38:52 »
Albo skorzystanie z Płatnika komputerowego.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 23, 2017, 17:38:52 »