Autor Wątek: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40  (Przeczytany 11938 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mawor

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: REWIZOR GT 1.43
Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« dnia: Listopad 02, 2015, 08:42:09 »
Witam, po aktualizacji  Gratyfikanta GT do wersji 1.40 powstał problem z exportem danych do Płatnika. Program Płatnik generuje błąd o uszkodzonym pliku KEDU. Eksport danych za poprzedni miesiąc tj. z wersji 1.39 x jest poprawny. Czy istnieje sposób na obejście tego problemu. Pozdrawiam

Offline millo1

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Rachmistrz GT1.75 SP1
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 02, 2015, 13:33:03 »
Niestety u mnie to samo. Jak ludzie zaczną robić deklaracje ZUS to zrobi się z tego głośny problem.

Offline euzebiusz44

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza wersja GT (ale zawsze przed instalacją czekam na opinie innych, żeby nie instalować dwa razy :) )) e-Archiwizacja
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 03, 2015, 11:03:44 »
K.... A !!!  U mnie to samo - ostatniego czasu Instert leci sobie w kulki - pamiętacie jakie były szopy z błędami przy wysyłaniu deklaracji VAT ( na początku problem ze strony MF - potem problem z Rachmistrzem ) - wywalili taki numer w środku miesiąca. A ja mam ok 120 podmiotów - konwersja trwa kilka godzin (połowa dnia zmarnowanego) !!!! MASAKRA - Kochani napiszcie do tych ŚLIMOKÓW - jak możecie :)
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę, będziesz szczęśliwy, jeśli złą – zostaniesz filozofem.;)
Sokrates

Offline mawor

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: REWIZOR GT 1.43
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 03, 2015, 11:38:01 »
Niestety rozmowa z konsultantem Insert nic nowego nie wniosła poza moimi nerwami. Pan telekonsultant nie wiele wie na temat programu a tym bardziej na temat błędów. Z założenia informuje, że to pewnie moja wina bo coś źle robię. :o :o :o Ręce i nogi same opadają. Czyżby czas na zmianę programu i Firmy programistycznej??? >:(

Offline venividi

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Gratyfikant GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Subiekt GT, BiuroGT
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 03, 2015, 12:11:49 »
Na infolinii poradzili mi aby zmienić identyfikator Płatnika (wspólnika) na nr dowodu lub numer paszportu. Rozwiązanie pomogło ale teraz należałoby zrobić druk ZUS ZIUA i taki numer dowodu dopisać jeśli wcześniej nie był zgłaszany. Pan na infolinii głównie milczał, a na pytanie czy mają zamiar coś z tym zrobić odpowiedział że nad tym pracują. Poczekam na efekty tej pracy bo wg mnie muszą wypuścić HF do tego błędu.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 03, 2015, 12:17:52 »
...Można wybrać opcję "Brak" z dowolnym znakiem (nawet spacją) w numerze i Płatnik zacznie wczytywać dane z InsERT GT...
Krzysztof, Radom

Offline Marucha

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 864
  • Reputacja +8/-3
  • Jedna zmiana przygotowuje drugą.
  • Wersja programu: rewizor, rachmistrz, biuro gt aktualne
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 03, 2015, 13:29:21 »
...Można wybrać opcję "Brak" z dowolnym znakiem (nawet spacją) w numerze i Płatnik zacznie wczytywać dane z InsERT GT...

Coś więcej napisz , gdzie jest ta opcja "brak" w płatniku?

Offline Kapured

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Gratyfikant GT
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 03, 2015, 13:49:04 »
Witam

Problem wziął się ze zmiany struktury dokumentu przygotowanego do importu w Płatniku.
Insert dorzucił dwie nowe linie nr 5 i 6 - wcześniej ich nie było.

Dostaliśmy taki "patent" na rozwiązanie tego problemu:

"Najprawdopodobniej problem dotyczy danych wspólnika w tym pliku.
Proszę w naszym programie wybrać edycję wspólników i w zakładce
"ZUS" w polu "Typ i numer identyfikatora" wybrać:

"Dowód osobisty" lub "Paszport" jeśli taki ma być identyfikator

lub "brak" dla innych metod (np. jeśli identyfikatorem ma być PESEL).
Tylko dla wyboru "brak" w polu obok (pomimo wybrania opcji "brak" )
proszę wpisać dowolny znak (może to być spacja lub kropka). Po wykonaniu
tych zmian proszę ponownie wygenerować plik i wyeksportować dane do
Płatnika."

Po pierwszych testach - działa.

Offline euzebiusz44

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza wersja GT (ale zawsze przed instalacją czekam na opinie innych, żeby nie instalować dwa razy :) )) e-Archiwizacja
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 03, 2015, 14:12:56 »
Ludzie Kochani - dzięki za patent - ale chyba Insert nie myśli ,że będę  to rozwiązanie stosował w 120 podmiotach. Normalnie RZEŹNIA !!!!
Wiecie może kiedy będzie poprawka? :)
Pozdrawiam ;)
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę, będziesz szczęśliwy, jeśli złą – zostaniesz filozofem.;)
Sokrates

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 03, 2015, 14:30:45 »
Ludzie Kochani - dzięki za patent - ale chyba Insert nie myśli ,że będę  to rozwiązanie stosował w 120 podmiotach. Normalnie RZEŹNIA !!!!
Wiecie może kiedy będzie poprawka? :)
Pozdrawiam ;)
W tym tygodniu, "pod koniec"  :)
Krzysztof, Radom

Offline euzebiusz44

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza wersja GT (ale zawsze przed instalacją czekam na opinie innych, żeby nie instalować dwa razy :) )) e-Archiwizacja
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 03, 2015, 14:42:51 »
Dzięki. Pozdrawiam :)
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę, będziesz szczęśliwy, jeśli złą – zostaniesz filozofem.;)
Sokrates

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 03, 2015, 19:14:13 »
K.... A !!!  U mnie to samo - ostatniego czasu Instert leci sobie w kulki - pamiętacie jakie były szopy z błędami przy wysyłaniu deklaracji VAT ( na początku problem ze strony MF - potem problem z Rachmistrzem ) - wywalili taki numer w środku miesiąca. A ja mam ok 120 podmiotów - konwersja trwa kilka godzin (połowa dnia zmarnowanego) !!!! MASAKRA - Kochani napiszcie do tych ŚLIMOKÓW - jak możecie :)
A czy możesz wyjaśnić co ma Insert do MF? Bo ja na razie nie widzę związku i możliwości, aby Insert narzucał MF jakieś kroki.
Wydaje mi się, że jest raczej odwrotnie. Więc akurat przypadek, o którym wspomniałeś, to sprawka MF. Ktoś tam doszedł do wniosku, że czcionka w polu 9 jest za mała i trzeba to koniecznie natychmiast poprawić. A że tuż przed wysyłką? Przecież oni nie wysyłają, więc to nie ich problem.

Offline euzebiusz44

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja +1/-0
  • Wersja programu: Najnowsza wersja GT (ale zawsze przed instalacją czekam na opinie innych, żeby nie instalować dwa razy :) )) e-Archiwizacja
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 04, 2015, 06:10:21 »
K.... A !!!  U mnie to samo - ostatniego czasu Instert leci sobie w kulki - pamiętacie jakie były szopy z błędami przy wysyłaniu deklaracji VAT ( na początku problem ze strony MF - potem problem z Rachmistrzem ) - wywalili taki numer w środku miesiąca. A ja mam ok 120 podmiotów - konwersja trwa kilka godzin (połowa dnia zmarnowanego) !!!! MASAKRA - Kochani napiszcie do tych ŚLIMOKÓW - jak możecie :)
A czy możesz wyjaśnić co ma Insert do MF? Bo ja na razie nie widzę związku i możliwości, aby Insert narzucał MF jakieś kroki.
Wydaje mi się, że jest raczej odwrotnie. Więc akurat przypadek, o którym wspomniałeś, to sprawka MF. Ktoś tam doszedł do wniosku, że czcionka w polu 9 jest za mała i trzeba to koniecznie natychmiast poprawić. A że tuż przed wysyłką? Przecież oni nie wysyłają, więc to nie ich problem.

Masz rację Aldo - przepraszam - troszki mnie poniosło - zwyczajnie nerwy. Najnormalniej w świecie jest to frustrujące, że największy producent oprogramowania nie potrafi wywrzeć presji na MF, choćby krytyką w pismach fachowych czy innych mediach. Pozdrawiam. ;)
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę, będziesz szczęśliwy, jeśli złą – zostaniesz filozofem.;)
Sokrates

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 04, 2015, 11:57:51 »
Masz rację Aldo - przepraszam - troszki mnie poniosło - zwyczajnie nerwy. Najnormalniej w świecie jest to frustrujące, że największy producent oprogramowania nie potrafi wywrzeć presji na MF, choćby krytyką w pismach fachowych czy innych mediach. Pozdrawiam. ;)
Ma dokładnie taki sam, jak każdy obywatel tego kraju. Czyli w praktyce żaden  :(
A nie jest największym producentem, tylko chwali się, że sprzedał najwięcej programów. Jest to prawda, tylko nie ma to bezpośredniego przełożenia na wielkość firmy. Wystarczy popatrzeć na roczne wyniki w sprawozdaniach finansowych. Nie zapominaj, że InsERT sprzedaje oprogramowanie dla małych/srednich firm i jest ono relatywnie tanie.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Krzysztof, Radom

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z exportem do Płatnika 10.01.001 z wersji 1.40
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 05, 2015, 15:21:25 »