To co pisujesz to jest właśnie schodek podatkowy - próba sprzedaży towaru z niższą stawką VAT niż poprzednia sprzedaż... Jak rozumiem nie chciało Ci się poszukać informacji jak sobie z tym radzić... Należy zmienić nazwę dla urządzeń na taką, aby drukarka rozpoznała ją jako nowy towar... Skoro nie usunąłeś historii sprzedaży z drukarki fiskalnej to skąd pomysł, że drukarka nie zapamiętała też błędnej sprzedaży ?
A co ja robię na tym forum? Szukam informacji jak rozwiązać konkretny problem na forum które chyba do tego służy.
No właśnie problem w tym, że nie "szukasz" informacji, problem i rozwiązanie opisywane niezliczoną ilość razy, ale Ty zamiast "szukać" po prostu "pytasz"...
Nie wiem co rozumiesz przez usunięcie historii sprzedaży z drukarki fiskalnej,
Nie ma czego rozumieć, jest tylko jedna możliwość - zerowanie pamięci ram.
mam usunąć z historii w Kasiarzu bo chyba nie bezpośrednio w samej drukarce gdzie nie powinienem raczej ingerować w jej pamięć.
Tak, to może tylko serwisant, więc jeszcze raz powtarzam - nie dziw się, że skoro nie usunąłeś danych sprzedaży z drukarki to doprowadziłeś do zablokowania na niej towaru.
Od 1 maja 2019 jest obowiązek przeszkolenia użytkowników urządzeń fiskalnych, aby znali między innymi takie podstawy obsługi urządzeń, może skończą się takie problemy, zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce...
Cudownie nie będzie trzeba więcej czytać takich bufonowatych odpowiedzi jak twoje.
To spytam - do czego według Ciebie służy forum - nie szukasz rozwiązań problemów, które były opisywane dziesiątki razy, nie pomagasz innym- jak nazwiesz takie postępowanie, jak nazwiesz taką osobę ? Tak łatwo przychodzi Ci krytyka innych, zobaczymy co potrafisz napisać o sobie.
Sorry ale nie rozumiem po co udzielasz się na tym forum skoro na pytania innych użytkowników nie udzielasz konkretnych odpowiedzi tylko dziwisz się że nie wiedzą tego co ty i że nie potrafią sami sobie poradzić.
Moje odpowiedzi są konkretne, ale niestety wiele osób ich nie rozumie, zamiast dopytać lub przestać się zajmować rzeczami, które je przerastają i zlecić komuś kompetentnemu to wolą wypisywać takie bzdury, że ktoś nie pomógł, że odpowiedź nie byłą konkretna. Tak na odrobinę logiki wypadałoby się nie wypowiadać tematach, o których nie ma się pojęcia.
Pokaż jak można konkretnie odpowiadać i pomagać innym, pomóż przynajmniej 10 osobom i możemy wrócić do rozmowy.