Autor Wątek: Problem z generowaniem PDF - eksport  (Przeczytany 34082 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Przemol

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 261
  • Reputacja +0/-0
Problem z generowaniem PDF - eksport
« dnia: Grudzień 09, 2015, 15:31:30 »
Witajcie.
Czy orientujecie się w czym może być problem z generowaniem PDF.
Podczas eksportu faktury do PDF generuje pusty plik.
Bez problemu można wydrukować do pdfcreator ale eksport z okna drukuj nie działa.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 09, 2015, 15:37:45 »
Odinstaluj poprawkę do Windows KB3102429.

Offline darek_as

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.41
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 10, 2015, 10:54:40 »
Witam!
Po ostatniej aktualizacji Win7 poprawka KB3102429 występuje problem z eksportem
dokumentu z subiekt GT do PDF. Wyeksportowany dokument pdf nie chce sie otwierać.
Usunięcie poprawki rozwiązuje problem. Natomiast windows po jakimś czasie chce ja znowu pobrać. Pytanie co z tym zrobić.
Pozdr

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10695
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 10, 2015, 11:06:02 »
Witam!
Po ostatniej aktualizacji Win7 poprawka KB3102429 występuje problem z eksportem
dokumentu z subiekt GT do PDF. Wyeksportowany dokument pdf nie chce sie otwierać.
Usunięcie poprawki rozwiązuje problem. Natomiast windows po jakimś czasie chce ja znowu pobrać. Pytanie co z tym zrobić.
Pozdr
Zablokować poprawkę.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 10, 2015, 11:18:54 »
Natomiast windows po jakimś czasie chce ja znowu pobrać. Pytanie co z tym zrobić.

Przede wszystkim automatyczna instalacja aktualizacji powinna być wyłączona. Aby aktualizacja ponownie się nie zainstalowała należy ją ukryć (prawy myszy->Ukryj aktualizację).
Daniel, Białystok.

Offline Maszkarka1

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 15, 2015, 22:06:30 »
Natomiast windows po jakimś czasie chce ja znowu pobrać. Pytanie co z tym zrobić.

Przede wszystkim automatyczna instalacja aktualizacji powinna być wyłączona. Aby aktualizacja ponownie się nie zainstalowała należy ją ukryć (prawy myszy->Ukryj aktualizację).
Jak na przyszłość rozpoznać, która aktualizacji systemu jest ważna i nie będzie zagrażała poprawnej pracy programów Insert GT?

To co proponujesz to tylko proteza. Co prawda Insert sam przygotował łatkę HF1 do wersji 1.41, jednak ona nadal nie naprawiła tego błędu.

Sprawdziłem na ponad 30 komputerach w 9 biurach rachunkowych. Eksport do pdf nadal nie działa w niektórych (specyficznych) przypadkach w Rachmistrzu, Rewizorze, Gratyfikancie.

Szczegółowy opis przypadków został zgłoszony do DT Inserta. Zobaczymy co odpowiedzą.

Aktualizacja:
Przeczytałem informację na stronie Microsoftu https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/3102429
"Ta aktualizacja została wydana w dniu 17 listopada 2015 roku.
Znane problemy w tej aktualizacji
•.NET Framework dla Microsoft C# aplikacje opracowane w programie Microsoft Visual Studio 2010 lub Microsoft Visual Studio 2008, które używają protokołu SAP Crystal Reports do tworzenia raportów z danych pierwotnych generować komunikaty o błędach programu Crystal Reports.
•W wersji programu Crystal Reports 9 (Crystal 9) oraz w wersji 10 (Crystal 10), Niepowodzenie funkcji "Eksportuj jako plik PDF".

I to jest przyczyna tego błędu. Insert nadal używa CR9
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2015, 22:16:14 wysłana przez Maszkarka1 »

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4876
  • Reputacja +172/-11
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 15, 2015, 22:24:59 »
Jak na przyszłość rozpoznać, która aktualizacji systemu jest ważna i nie będzie zagrażała poprawnej pracy programów Insert GT?
Zainstalować i zobaczyć czy działa. Albo poczekac z instalacją i zobaczyć co powiedzą inni.
Oczekujesz że InsERT na www umieści informację o tym co popsują w GT poprawki, jakie Microsoft zamierza wypuścić?

I to jest przyczyna tego błędu. Insert nadal używa CR9
Nie CR9 tylko CR8.5
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 15, 2015, 22:28:14 »
Natomiast windows po jakimś czasie chce ja znowu pobrać. Pytanie co z tym zrobić.

Przede wszystkim automatyczna instalacja aktualizacji powinna być wyłączona. Aby aktualizacja ponownie się nie zainstalowała należy ją ukryć (prawy myszy->Ukryj aktualizację).
Jak na przyszłość rozpoznać, która aktualizacji systemu jest ważna i nie będzie zagrażała poprawnej pracy programów Insert GT?

Spytać serwisanta.

To co proponujesz to tylko proteza.

Jeśli znasz lepsze rozwiązanie możliwe do zrealizowania to się podziel.

Co prawda Insert sam przygotował łatkę HF1 do wersji 1.41, jednak ona nadal nie naprawiła tego błędu.

Sprawdziłem na ponad 30 komputerach w 9 biurach rachunkowych. Eksport do pdf nadal nie działa w niektórych (specyficznych) przypadkach w Rachmistrzu, Rewizorze, Gratyfikancie.

Tak miało być.

I to jest przyczyna tego błędu. Insert nadal używa CR9

Nie, wykorzystywana jest wersja 8.5.
Daniel, Białystok.

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 16, 2015, 07:37:47 »
a dokladnie 8.5SP3 :)

Offline HubertHD

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 19, 2015, 08:42:10 »
Witam,
Po ostatniej aktualizacji usunalem kb3102429 i bylo ok natomiast wczoraj windows znow cos pobrał i znow ten sam problem...a kb3102429 nie widac...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2015, 08:44:47 wysłana przez HubertHD »

Offline subiekt_user

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 334
  • Reputacja +4/-1
  • Wersja programu: Najnowsza wersja - abonament na ulepszenia wykupiony
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 19, 2015, 09:15:53 »
Przecież Insert wypuścił już Hot Fixa, który ten problem rozwiązuje.

Pozdr.

Offline HubertHD

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 19, 2015, 09:58:55 »
domyślam się, że do tego hot fixa trzeba mieć wykupiony e-abonament na ulepszenia, którego nie posiadam.
Jakieś inne sposoby?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 19, 2015, 10:03:07 »
Jesteś w błędzie od momentu rozpoczęcia pracy z programem... Aktualizacja programu nie wymaga posiadania aktywnego abonamentu.

ps.
Skąd masz program, że nie wiesz takich podstawowych rzeczy ?
Daniel, Białystok.

Offline bojalekt

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 800
  • Reputacja +37/-2
  • Wersja programu: Najnowsza dostępna
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 19, 2015, 10:03:28 »
Nie, nie jest potrzebny abonament ani e-abonament, ściągać i instalować może każdy
Tomek,

Offline HubertHD

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 19, 2015, 10:14:08 »
Jesteś w błędzie od momentu rozpoczęcia pracy z programem... Aktualizacja programu nie wymaga posiadania aktywnego abonamentu.

ps.
Skąd masz program, że nie wiesz takich podstawowych rzeczy ?

Program ze sklepu. Mam wersję 1.32 SP1 i wielki napis w zakładce "nowości" "Przypominamy, że uaktualnienia naszych programów są dostępne wyłącznie w ramach rocznego Abonamentu na ulepszenia."

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z generowaniem PDF - eksport
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 19, 2015, 10:14:08 »