Autor Wątek: Serwer jest zajety  (Przeczytany 5841 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marciano

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.39 sp1
Serwer jest zajety
« dnia: Grudzień 06, 2015, 15:17:21 »
Witam na jednym z komputerów w sieci często subiekt nie odpowiada jednocześnie wyświetla się komunikat  o zajętości serwera oraz bym nacisnął klawisz aby kontynuować  ( pingi poniżej 1ms bez dropów.
Czy w kliencie są jakieś opcje które należało by ustawić by rozwiązać ten problem ?
Dziękuję
Cały program przeinstalowywałem. System przeskanowałem na obecność wirusów.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 06, 2015, 21:24:30 wysłana przez Marciano »

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
Serwer jest zajety
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 06, 2015, 15:39:53 »
Rzuć obrazek, bo coś mi się zdaje że nie o serwer SQL tu chodzi.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Serwer jest zajety
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 06, 2015, 18:41:24 »
Jaki system operacyjny ? W jakiej wersji jest program ? Przy jakich operacjach tak się dzieje ? Jak zauważył @candy nie ma to nic wspólnego z serwerem SQL.
Daniel, Białystok.

Offline Marciano

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.39 sp1
Odp: Serwer jest zajety
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 06, 2015, 21:21:20 »
Screen zrobię jutro jak będę fizycznie przy komputerze.
A ten komunikat jest treści "serwer zajęty ...ponów próbę lub przełącz na"
Sytuacja wygląda następująco. W kolejności do zadanego pytania.
Windows 7 pro, 1.39sp1, podczas tworzenia nowego dokumentu sprzedaży lub podczas przełączenia się np z faktury zakupu na faktury sprzedaży .
 
« Ostatnia zmiana: Grudzień 06, 2015, 21:36:34 wysłana przez Marciano »

Offline Pawulon1987

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 16
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT.1.08
Odp: Serwer jest zajety
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 26, 2017, 14:17:47 »
Mam podobny problem:


http://imgur.com/V0k7eIR

Problem pojawił się od tak przed chwilą...

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Serwer jest zajety
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 26, 2017, 14:23:11 »
Jaka wersja programu i w jaki sposób jest uruchamiany (lokalnie, terminalowo) ?
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: Serwer jest zajety
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 26, 2017, 15:29:07 »
Znam ten problem. To nie sql ani GT tylko sam system.
Było to nagminne w win XP i coś się ustawiało, ale to tak stare czasy, że nie pamiętam.
Dodam, że u mnie wyskakuje sporadycznie na Win 10 i zazwyczaj kliknięcie w Przełącz pomaga.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17232
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Serwer jest zajety
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 26, 2017, 15:31:33 »
Był to problem starych wersji GT, od niedawna zaczął się pojawiać w połączeniach pulpitu zdalnego.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Serwer jest zajety
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 26, 2017, 15:31:33 »